Το κάλεσμα του ΕΟΤ στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα «Marketing & Branding Τόπου» ανοίγει μια εποχή για τη στρατηγική προβολή των τόπων, που αφορά ακόμα και τις Προστατευόμενες Περιοχές στην Ελλάδα. Η ανάπτυξη ήπιων τουριστικών δραστηριοτήτων, γνωστή ως οικοτουρισμός, θα πρέπει να σχεδιαστεί και να προωθηθεί με σεβασμό στη Φύση και στη λειτουργία της, αλλά φιλοξενώντας μια πλειάδα δραστηριοτήτων αναψυχής. Η διαχείριση των οικοτουριστικών δραστηριοτήτων και των επισκεπτών των Προστατευόμενων Περιοχών είναι εφικτό να γίνει με τρόπο ειλικρινή και υπεύθυνο και στην Ελλάδα.